MPM Professional EGR & Intake Cleaner

Vahend puhastab kogu heitgaaside väljutussüsteemi.

MPM professionaalne heitgaaside väljutus- ja õhu sisselaskesüsteemi puhastusvahend on kõrge kvaliteediga ja unikaalselt efektiivne vahend õhusisselaske- ja heitgaaside väljutussüsteemis ning turbokompressorisleiduva saaste ja settekogumite puhastamiseks ja eemaldamiseks.

Vahendi abil lahustuvad õli-, vaigu- ja lakijäänused ning süsiniku ladestused kiiresti ja kerge vaevaga.

Peamised kasutegurid:

  • Puhastab efektiivselt turbokompressori, heitgaaside väljutus- ja õhu sisselaske süsteemi, gaasiklapi ja põlemiskambri nende võimsust vähendavatest settekogumitest ja lakitaolistest jäänustest.
  • Pikendab selliste mootori tundlike osade nagu katalüsaatorite ja diislikütuse filtrite (DPF) eluiga.
  • Vähendab kütuse tarbimist ja ohtlike heitgaaside hulka.
  • Parandab mootori jõudlust, selle käivitamist ja tühikäigul töötamist.

Kasutamine:

Sobilik kasutamiseks kõikides turbokompressorigavõi ilma turbokompressorita bensiini-, diisel- ja LPG gaasimootorites.

Kasutusjuhend:

Kasutamisel järgi hoolikalt instruktsioone või vii auto hoolduseks kvalifitseeritud autoteenindusse.

  1. A) Ennetav heitgaaside väljutamise süsteemi ventiili, õhu sisselaskeklapi / drosselklapi ja põlemiskambri puhastamine settejääkidest.
  • Enne kasutamist raputa pudelit hoolikalt.
  • Eemalda õhusisselaskevoolik ja pühi nähtav mustus riidest lapiga ära nii palju kui võimalik.
  • Käivita mootor ja oota kuni see on saavutanud oma normaalse toimimistemperatuuri. Sule õhu sisselaskeklapp osaliselt (ca 75% ulatuses) suurendamaks õhu liikumise kiirust vahendi tõhusamaks segunemiseks õhuvoolus ning seejärel lase mootoril töötada tavalisel tühikäigul.
  • Pihusta vahendit õhu sisselaskeavasselühikeste (ca 2 sekundit) vajutustega. Enne järgmist vajutust jälgi, et mootor töötaks tühikäigul.
  • Kasuta ära kogu aerosoolpudeli sisu ja lase mootoril enne selle väljalülitamist töötada tühikäigul vähemalt 3 minutit, mille jooksul suurenda mõned korrad mootori pöörete arvu (<2500 rpm).

TÄHTIS! Õhu sisselaskeava kaudu puhastamise ajal jälgi, et juhul kui mootor hakkab kõvasti kolksuma, oleks sul käepärast mingi tugevast materjalist ese õhu sissevooluklapi täielikuks sulgemiseks. Mootori kolksumisel või selle väljalülitumisel lõpeta vahendi pihustamine koheselt. Jälgi, et katalüsaator ja diisliosakeste filter ei kuumeneks üle.

  1. B) Mittetäielikult töötav heitgaaside väljutamise süsteem või tugeva süsinikusaastusega turbokompressor.
  • Enne kasutamist raputa pudelit hoolikalt.
  • Juurdepääsu tekitamiseks eemalda osad (turbokompressori ja heitgaaside väljutamissüsteemi korpus).
  • Pihusta vahendit saastele turbokompressori ja heitgaaside väljutamissüsteemi korpuse sees. Lase vahendil mõned minutid mõjuda, vajadusel korda. Vajadusel kasuta lahtiste saasteosakeste eemaldamiseks harja või riidest lappi. Jälgi, et kõik osad oleksid enne kokkupanekut kuivad.
  • Kasuta ära ettenähtud kogus, punktis A märgitud protseduuri käigus kasuta õhu sissevooluava kaudu puhastamisel heitgaaside väljutamissüsteemis kiire saastatuse taastekke ennetamiseks ära kogu aerosoolpudeli sisu.
  • Ühe aerosoolpudeli sisu on piisav ühe puhastuskorra teostamiseks õhu sisselaskeava kaudu või auto turbokompressori puhastamist vajavate ja lahtimonteeritud osade puhastamiseks.
  • Õhu sisselaskesüsteemi saastumisele ja diislikütuse filtri küllastumisele vastuvõtlikuma mootori puhul kasuta professionaalset heitgaaside väljutamissüsteemi ja õhu sisselaskesüsteemi puhastamise vahendit regulaarselt.
See veebisait kasutab küpsiseid, et pakkuda teile kõige olulisemat teavet. Palun võtke vastu küpsised optimaalse jõudluse tagamiseks.
Nõustu
Privacy Policy